2. DÍL: Jaké cvičení je nutné (a jaká pravidla), abyste zhubli?

Čím více cvičíte, tím více si tělo na trénink zvykne a tím méně kalorií pak pálí – to je docela smutná zpráva pro ty, kteří chtějí zhubnout. Ale nebojte, my vám o tom řekneme více a vy se svých vysněných kil dole nakonec přeci jen dočkáte! 2 díl pokračování prvního dílu. Nastavte si priority v jídle
Pokud nechcete věnovat přílišnou pozornost svému jídelníčku, můžete cvičit jako blázni, ale na kilogramech neztratíte vůbec, pokud se vaše vydané kalorie defakto rovnají kaloriím přijatým. Navíc pokud jíte nezdravé jídlo, vaše cvičení pak nemá takový efekt. Opravdu tedy záleží na tom, jak moc je roven příjem výdeji, respektive výdej by měl být větší, než příjem. Určitě doporučujeme omezit konzumaci cukru a zaměřit se na konzumaci libových bílkon, zdravýh tuků a celých sacharidů z ovoce a zeleniny.
Zvedejte závaží
Více svalů = více spálených kalorií. Zatímco necelý kilogram tuku spálí pouze dvě kalorie za den, libra svalů spálí kalorií 6 a zároveň potřebuje v těle daleko méně prostoru. To je důvod, proč lidé, kteří zvedají činky a posilují mají ve výsledku štíhlější těla než ti, kteří pouze jedou kardio cvičení.
Nezapomínejte na palivo
Palivo v podobě sacharidů. Ať už je váš výživový plán jakýkoiv, konzumace sacharidů před vaším fyzickým výkonem zlepšuje efekt během HIIT a vytrvalostním cvičení. Navíc těžší tréninky pak spalují více kalorií během i po tréninku.
Photosource: Fashionmodeldirectory.com

Vyhledejte si ten nejlevnější Hotel se slevou až 80% !

Nejčtenější zprávy