KFC zamíří i do menších měst. Kuřata mají rádi všichni, říká šéf pro Česko


Praha – Řetězec rychlého občerstvení KFC se chce v Česku rozšířit i do některých menších měst s dvaceti až třiceti tisíci obyvateli. "Naše značka je už natolik známá, že si tento risk můžeme dovolit," říká Libor Hubík, jednatel společnosti AmRest pro Českou republiku. Ta má licenci na provoz všech 71 tuzemských restaurací KFC.
"Přemýšlíme o nových formátech prodejen i zjednodušené nabídce pro tato místa," potvrzuje Hubík, podle něhož se KFC už nedívá pouze na počet obyvatel. Roli hraje i velikost spádové oblasti a kupní síla obyvatel. Důležitou roli má v letošních plánech firmy i další posílení v Praze a na hlavních silničních tazích.
V regionech by mohly fungovat hlavně "průjezdové" restaurace, kde zákazníci nakupují v autě. Konkrétní lokality a počty ale zatím Hubík prozradit nechce. Říká jen, že letos vznikne více poboček než loni. Minulý rok řetězec otevřel tři − v Kladně, Kolíně a ve Frýdku-Místku. Hlavně Kolín svými parametry naznačuje nový trend.

„Kuřecí“ fastfood zažívá v Česku nejlepší období od vstupu na zdejší trh v roce 1994. KFC tvoří více než polovinu příjmů skupiny AmRest, která zde provozuje také síť Burger King a druhou nejsilnější značku skupiny, kavárenský řetězec Starbucks.
Tržby českého AmRestu v roce 2014 přesáhly dvě miliardy korun a čistý zisk dělal 42 milionů. Za loňský rok výsledky ještě nezveřejnil, podle Hubíka ale mají být ještě lepší. "Může za to fakt, že Češi mají rádi kuřata a chodí k nám jak rodiny s dětmi, tak střední management," dodává.
Největší tuzemský konkurent – McDonald's – naopak nedávno uvedl, že do měst menších, než je Písek (30 tisíc obyvatel), se nechystá.

Vyhledejte si ten nejlevnější Hotel se slevou až 80% !

Nejčtenější zprávy