Češi si dopřávají to, na čem museli během krize šetřit. Utrácejí výrazně víc, potvrzují statistici



Tržby v maloobchodě - po očištění o sezónní vlivy, zejména Velikonoce - vzrostly v dubnu o 5,7 procenta oproti stejnému období loňského roku. Bez očištění stouply o 4,9 procenta, uvedl Český statistický úřad. Nejvýrazněji - téměř o pětinu (19,8 procenta) - opět rostly prodeje prostřednictvím internetu či zásilkové služby. O téměř desetinu stouply tržby za výrobky pro domácnost, o 5,4 procenta za "výrobky pro kulturu, sport a rekreaci", o čtyři procenta za oděvy a obuv, o 1,1 procenta za potraviny. Češi si dopřávají to, na čem museli v posledních letech šetřit, tedy právě rekreaci a výbavu pro domácnost, podotýká analytik společnosti Citfin Tomáš Volf.

Vyhledejte si ten nejlevnější Hotel se slevou až 80% !

Nejčtenější zprávy