Jak řešit reklamace a stížnosti na operátory? Ptejte se člena Rady ČTÚ


Praha – Co dělat, když jste nespokojení s operátorem? Jak vyřizovat reklamace? Jak reagovat například v případě, když naposledy operátor O2 změnil od poloviny července podmínky u datových tarifů a klienty, kteří vyčerpají datový limit a nepřikoupí si data, od internetu rovnou odpojí.
dTest na operátora podal žalobu, protože podle něj jde o podstatnou změnu smlouvy a v takovém případě měl operátor klienty informovat o možnosti odstoupení od smlouvy. Operátor se ale brání a lidem možnost odstoupit od smlouvy nedal s odůvodněním, že jde pouze o změnu faktického nastavení služby.
Podle regulátora je ale jakákoliv jednostranná změna smlouvy důvodem, pro který je možné se ze smluvního vztahu bez sankcí vyvázat. Jak takové spory s operátory řešit, na to se můžete ptát člena Rady Českého telekomunikačního úřadu Ondřeje Malého.

Vyhledejte si ten nejlevnější Hotel se slevou až 80% !

Nejčtenější zprávy